O. Nedbala 2902/32A
370 05 České Budějovice
Česká republika
Po-Pá: 9:00 - 17:00
Doporučujeme si schůzku domluvit předem.
Zboží přepravujeme vlastní dodávkou a personálem, který se stará o to, aby vám zboží bylo dovezeno v pořádku a bez poškození. Díky tomu vám můžeme zajistit i výnos a montáž najednou. Personál vám předá kompletní předávací protokoly a zodpoví na vaše dotazy. Veškeré zboží je pojištěné a v případě nehody se o vše postaráme my.
S jakými přepravními společnostmi spolupracujeme?
PPL, Toptrans, DB Schenker, externí přepravci pro větší zásilky. V případě, že si vyberete přepravu zboží od jednoho z těchto dopravců, služby jako jsou výnos a montáž nejsou možné. Využijte naší služby Doručení OFFICITY, díky které vám zajistíme také výnos a montáž našimi montéry.
Jaká je doba dodání zboží?
Standardní doba dodání je 4-8 týdnů. S časovým předstihem vás vždy telefonicky nebo písemně kontaktujeme.
Jak je zboží přepravováno?
Zboží je přepravováno ve velmi dobře zabalených krabicích a paletách, součástí jsou i ochranné polystyrenové rohy a ochranné fólie. Díky kvalitně balenému zboží se nemusíte obávat poškození.
Je zboží smontované nebo v demontu?
U menších položek (kontejnery, židle) vám přivezeme zboží již smontované, to je skvělé, že? U položek jako jsou skříně, vitríny, pohovky. jsou montážní listy součástí balení. V případě zájmu vám zajistíme odbornou montáž. Pro ověření jednotlivého zboží nás kontaktujte.
Jak probíhá převzetí zboží?
Při vykládce zboží vám naši kolegové pomohou s vykládkou a zboží si zkontrolujete, zda v pořádku dorazilo a je bez poškození. Následně podepíšete předávací protokol a zboží můžete začít využívat.
Jak je to s dopravou u menších položek (např. tapety, obrazy, osvětlení..)?
Tyto menší položky zasíláme dopravní společností za zvýhodněných podmínek. Zboží je nutné při převzetí důkladně zkontrolovat, zda je v pořádku či případně jestli něco nechybí. V případě poškození je nutné vše zapsat do předávacího protokolu. Samozřejmě zboží balíme tak, aby se při dopravě zabránilo poškození.
Jaký je postup, pokud se zboží poškodí během dopravy?
Při poškození zásilky zákazník musí sepsat s dopravcem reklamační protokol. To je nezbytná podmínka, abychom mohli reklamaci o poškození během doručení dopravcem uznat. Bez reklamačního protokolu nemá zákazník nárok na nové zboží. Jakmile obdržíme vaši zprávu o reklamaci, spojíme se s vámi a dohodneme další postup.
Pokud jste se rozhodli pro objednávku našeho zboží platba probíhá zaplacením zálohy ve výši 70 % nebo 100 % z celkové částky. Případný doplatek 30 % z celkové částky je splatný při převzetí zboží, buď předem na účet nebo hotově/kartou na místě převzetí. Částku lze uhradit několika způsoby:
Máte dotaz, speciální požadavek nebo si nejste jisti svou objednávkou? Zavolejte nám. Veškeré dotazy vám zodpovíme a rekapitulaci objednávky s platebními údaji zašleme do e-mailu. Rádi vyhovíme vašim požadavkům.
Bankovní spojení: